Du hittar mig även på facebook

torsdag 13 mars 2014

Buzzador - prova produkter och tjänster och tyck till!

Det finns ingen starkare påverkan än en väns rekommendation Buzzador är Nordens ledande företag inom Word of Mouth marketing och Social media marketing. 

Våra 300 000 medlemmar (Buzzadorer) är nyfikna personer som provar produkter och tjänster. Buzzadoren sprider sina ärliga uppfattningar till vänner och bekanta - både online och offline.

Sedan 2005 hjälper vi företag i de flesta branscher i Norden. Några av våra kunder är Procter & Gamble, Nestlé, Johnson & Johnson och Unilever. 

Jag som Buzzador får erbjudande där jag kan välja om jag vill delta eller inte. Ibland kommer man med och ibland inte. När jag väl kommer med kommer det hem en paket eller om det är en tjänst så får du på mail information hur du ska testa tjänsten. Du som Buzzador ska sprida detta via sociala medier som facebook , instagram eller på bloggen som jag oftast gör. Får du ett paket, så ska du dela med dig av produkterna till dina vänner och familj och be dem komma med åsikt om vad de tycker om produkterna. Även tjänsterna ska du dela med dig av. När kampanjtiden är över, får du gå in och svara på några frågor. Har varit med nu i några år och är mycket nöjd kund!

Ett mycket uppskattat social grej ihop även med dina vänner!

Är du inte än en buzzador, passa på bli det genom att klicka HÄR 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar