Du hittar mig även på facebook

tisdag 25 februari 2014

Petra Krantz Lindgren - Med känsla för barns självkänsla


Jag älskar att läsa böcker, böcker som är självutvecklande och mest av allt böcker som utvecklar mig som förälder. Petra har jag följt på blogg och facebook ganska länge! Ibland har hon en poäng, ibland känner man sig provocerad och ibland så är det inte alls i mitt smak och tycke. Men för de mesta är det AHA upplevelser!

Så när jag fick veta att hon skrivit en bok, så var det en självklart val för mig att beställa den och läsa.

Vi har börjat läsa högt ur boken, för vi vill använda den som en studie material. Vi läste häromkvällen bara inledningen och jag blev förälskad. Då hon poängetar mycket med att se boken som en kokbok, du tar de bitar och recept som passar dig! Jag gillar författare som inte anser att de är har svaren, men de har en synvinkel som är inte så dum.

Så kan varmt rekommendera vidare den här boken! Blir nog en hel del inlägg om barn i min blogg tack vore boken genom att jag och min man kommer diskutera vidare ämnet :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar